آکورد آهنگ احساس شک از گروه سون

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 
G#   F# G#              G# F#  G#                 G# A#m  F#               Fm  G#  F#         A#m                          
شک میکنم تو چشم تو گاهی به چشمای خودم گاهی به دنـــــیای تو و گاهی به رویای خودم
A#m            F#           G#                                     F#                              D#m                           
شک میکنم وقتی که تو امروز و فردا میکنی وقتی که گاهی بی سبب با من مدارا میکنی
Fm             G#   F#  G#                   G#  F#       D#m                                              A#m                       
شک میکنم حتی به عشق با هر تپش با هر   نـــــفس شک میکنم به آســــمون پشت در باز قفس
                A#m     Fm                                 G#                            F#                          D#m                         
وقتی که دلتنگ همیم وقتی که عادت میکنیم   وقتی که از هم خسته ایم وقتی رعایت میکنیم
 
 #A#m    (G# F# Fm )  G# ( G#  F# Fm ) D#m  F#  G#   F  (از چپ به راست )
 
G#  F#   G#                       G#    F#   G#             F#              D#m              Fm     A#m  G#     A#m                  
شک میکنم   حتی به این احساس های مشترک ....گاهی به تو گاهی خودم گاهی به این احساس شک
              A#m   Fm                     G# F#  G#                           F#                           D#m                          
وقتی که پشت گریه هات لبخندتو بو میکشم وقتی که قلب گیجمو این سو و اون سو میکشم

 



نویسنده : دسته : گروه سون , , بازدید : 1719 نظرات() تاریخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 ساعت : 17:13

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ